Український adtech-стартап Influ2 залучив $ 3,4 млн
Стартап Influ2, який розробляє платформу рекламного таргетингу, оголосив про залучення seed-раунду на $ 3,4 млн.
Інвестиція
У раунді Influ2 взяли участь One Way Ventures, VentureFriends, а також казахстанський інвестор Мурат Абдрахманов і Пітер Харрісон, колишній CEO GlobalLogic.
Залучені гроші компанія планує витратити на маркетинг, розвиток продукту, а також на розширення команди в США і Україні.
Influ2
Influ2 — це проєкт українського підприємця Дмитра Лисицького, який він запустив влітку 2017 року (докладніше можна прочитати в інтерв’ю Лисицького AIN.UA). У грудні того ж року стартап залучив $ 190. 000 ангельських інвестицій. Ідея сервісу – в тому, щоб зорієнтувати рекламу на конкретних людей, з урахуванням того, як і скільки разів вони взаємодіяли з нею.
За даними компанії, з 2019 року її дохід зріс уп’ятеро, а за перші півроку 2020 року продукт виріс на 251%, незважаючи на вплив короновірусу.
Пандемія позначилася і на процесі пошуку і залучення фінансів. За словами Лисицького, карантин затягнув роботу по угоді на три місяці.
Джерело: ain.ua