Як колишня балерина перетворила дзеркало в бізнес вартістю $ 300 млн
Видання Forbes розповідає історію балерини Брін Патнем: дівчина створила інтерактивне дзеркало для домашніх тренувань, яке вмить перетворить будь-яку кімнату в елітний тренажерний зал. Тепер її бізнес вже оцінюється в $ 300 млн. Журналіст AIN.UA підготував скорочений переклад.
13 березня, коли жителі Нью-Йорка почали готуватися до введення режиму самоізоляції через коронавірус, засновник технологічного фітнес-стартапу Mirror Брін Патнем перевела близько 100 співробітників офісу на віддалену роботу. В цей же день вона разом з чоловіком Лоуеллом вирушила на карантин в свою квартиру в Грінвіч-Віллідж. Вдома парі доводиться працювати по черзі: поки один спілкується через Zoom в спальні, інший доглядає за їх 3-річним сином Джорджем у вітальні.
З тренуваннями у них в квартирі набагато простіше, адже у кожного є своє інтерактивне дзеркало. «Якщо Лоуелл хоче боксувати, а я – займатися йогою, ми можемо це робити одночасно і один одному не заважати», – говорить 36-річна підприємець.
Mirror разом з Peloton став найпопулярнішим фітнес-стартапом під час пандемії, при цьому все-таки маючи значну перевагу, з якою ніяк не зрівняються «розумні» тренажери Peloton – компактність. На вигляд інтерактивне дзеркало Патнем не особливо відрізняється від звичайного: його ширина – 56 см, висота – 132 см і товщина – 3,5 см.
Включивши його, користувачі будуть бачити не тільки тренера, який проводить заняття, а й своє відображення, щоб стежити за технікою виконання і працювати над її покращенням. «Дзеркало» також надає персоналізовані рекомендації та дозволяє відстежувати досягнення фітнес-цілей. Гаджет обійдеться покупцеві в $ 1495 і додатково за $ 39 щомісяця користувачеві буде надано доступ до безлічі онлайн-занять тривалістю 15, 30 або 60 хвилин.
У вересні 2018 року, коли продукт був запущений, підприємець зробила ставку на поступовий перехід до домашнього фітнесу і не прогадала. Зараз, коли мільйони людей сидять вдома і відчайдушно потребують фізичних вправ, продажі інтерактивного гаджета перевершують всі її прогнози. За оцінками американського Forbes, виручка компанії в 2020 році перевищить $ 100 млн, що підтверджує сама Патнем.
Вона вже залучила $ 72 млн від фондів Lerer Hippeau, Spark Capital і Point72 Ventures, після чого компанія була оцінена в трохи менше $ 300 млн. За словами Патнем, її головне завдання на майбутнє – зробити Mirror частиною «нормального» життя, а не скороминущою тенденцією у час пандемії.
Історія Брін Патнем
Брін Джіннетт Патнем виросла у Верхньому Іст-Сайді Манхеттена, в родині адвоката і домогосподарки. У віці 3 років вона почала займатися танцями, а в 7 вступила в Школу американського балету, засновану Джорджем Баланчином. Її дебют в New York City Ballet був відображений в New York Times, а в тому ж році вона зіграла в «Лускунчика».
Після закінчення коледжу вона вирушила в турне з Pennsylvania Ballet і Les Grands Canadiens de Montréal. У вільні від роботи місяці вона викладала уроки балету і фітнесу в Нью-Йорку. Крім танців, у Патнем були і інші інтереси – вона вивчала російську літературу і культуру в Гарварді.
Після того, як десять років тому, вона пішла з професійного балету, у неї з’явилася ідея відкрити власну фітнес-студію. У той час у неї було всього $ 15 000 особистих заощаджень, що ускладнювало пошуки підходящої локації на Манхеттені. Але місце знайшлося несподівано: проходячи повз православної церкви в Верхньому Іст-Сайді, вона почула російську мову, і заговоривши зі священиком і парафіянами, дізналася, що у них є вільний простір.
«Заковика була в тому, що кожної неділі нам доводилося прибирати все обладнання, щоб повертати церкві в її звичний вигляд», – розповідає Патнем.
Ще однією проблемою була нестача місця для стандартного устаткування. І тоді вони разом з чоловіком, співзасновником Фінтех-стартапу Quovo, який займався з дитинства вітрильним спортом, знайшли рішення. Пара створила настінні тренажери з вітрильних блоків і еластичних стрічок, які дозволяли кожному без незручностей виконувати силові вправи в обмеженому просторі. Так в 2010 році з’явилася студія Refine Method, яка незабаром виросла в мережу невеликих фітнес-залів.
«Mirror – це наступний iPhone»
До 2016 року вагітність і ранкові нездужання не дозволяли Патнем вести звичний спосіб життя і проводити багато часу в студії, а велосипед від Peloton в квартирі їй мати не хотілося. Всі онлайн-тренування, які вона пробувала, також її не задовольняли. Момент осяяння прийшов до підприємця, коли вона удосконалювала Refine, додаючи в невеликі зали дзеркала, від чого клієнти приходили в захват. «Тоді я зрозуміла, що багато технологій, про які я роздумувала, можуть поміститися в дзеркалі», – говорить вона.
Перший прототип інтерактивного дзеркала Патнем створила у себе на кухні, об’єднавши дешевий планшет з Amazon, шматок скла і недорогий комп’ютер Raspberry Pi. На той час, коли вона зуміла зробити його привабливим для залучення інвесторів, Патнем була на сьомому місяці вагітності. Багато відмовили їй, оскільки їм не дуже хотілося вкладати кошти в ідею, створену вагітною жінкою-підприємцем. Але Патнем не хотіла чекати і задовольнятися трьома невеликими залами своєї мережі. Інвестор знайшовся і початкове фінансування вона отримала в день народження сина 15 листопада 2016 року.
Спочатку команда Патнем працювала над продуктом у неї на кухні. Потім, коли до неї приєдналися інженери, вони перемістилися в простір WeWork. Тестування гаджета Mirror проходило прямо в студії Refine. «Він був величезним з великою кількістю металу, і його неможливо було пересувати», – розповідає Кейлі Комбс, колега Патнем по Refine, а тепер віце-президент Mirror.
Але саме недолік технічної експертизи став для стартапу перевагою, яке дозволило підприємцю зосередитися на моментах, важливих для клієнтів, а не на створенні ідеального продукту, стверджує Патнем. Для неї мали велике значення габарити дзеркала, його зовнішній вигляд і ідеальний баланс між передачею відеозапису і відображенням.
Патнем запустила продукт в 2018 році. Незабаром інтерактивним дзеркалом почали цікавитися знаменитості. Mirror придбали Різ Уізерспун, Еллен Дедженерес, Гвінет Пелтроу і Кейт Хадсон. Поєднання фітнесу та технологій з відомими іменами, які Патнем використовувала для реклами, виявилося ідеальним для стрімкого розвитку бізнесу.
Хоча пандемія стала суттєвою загрозою для спортивних залів, вона прискорила процес переміщення фітнесу в домашню обстановку, якому, як багато хто вважав, судилося розпочатися в 1982 році, коли Джейн Фонда випустила свої перші записи тренувань.
Тепер розвитку цього бізнесу сприяють компанії Peloton з її «розумним» обладнанням, Tonal, яка пропонує користувачам домашній спортзал з 3D-моделюванням і штучним інтелектом, FightCamp, що продає заняття домашнього боксу та кікбоксингу. Є навіть ще одне інтерактивне дзеркало від стартапу Echelon, яке називається Reflect.
Незважаючи на всі різноманітності гаджетів, у Патнем є амбітний план: зробити все можливе, щоб люди сприймали продукт Mirror, як невід’ємний елемент свого життя.
«Я думаю, що Mirror – це наступний iPhone», – говорить вона без іронії.
Фітнес-стартап і справді не стоїть на місці: він почав співпрацювати з брендом одягу для йоги Lululemon, додавши медитативні практики в програму тренувань. Також вже з’явилися індивідуальні заняття з тренерами вартістю $ 40 кожне. На черзі – введення фізіотерапевтичних процедур і реабілітаційних сеансів, хоча до цих пір не дуже ясно, чи погодяться з цим страхові компанії. Патнем вважає, що в довгостроковій перспективі «розумні» дзеркала Mirror можна було б використовувати для телемедицини та проведення сеансів з психологами.
Насправді, потенційні партнери постійно зв’язуються з Патнем і пропонують їй найрізноманітніші варіанти співробітництва: від дистанційної освіти до майстер-класів по скрапбукінгу. Кількість пропозицій її вражає. «Як навчитися говорити «ні», якщо ти керуєш бізнесом з величезним потенціалом, який так швидко розвивається? Це був найважчий, але найважливіший урок за останні 18 місяців», – говорить Патнем.
Джерело: ain.ua