Стартап-агентство Banda відкриває офіс в Каліфорнії
Креативне агентство banda відкриває офіс в Каліфорнії. Про це редакції AIN.UA повідомили в banda. Новий офіс очолить Ярослав Сердюк, співзасновник і директор зі стратегії агентства. Сердюк вже повністю переїхав до Каліфорнії і буде відповідати за запуск і розвиток офісу.
«Вихід на американський ринок дасть нам можливість поставити рівень складності гри на максимум. У нас вже є в роботі 4 проєкти на американському ринку. Розробка айдентики для промокампанії голлівудського фільму. Створення брендів для двох інвестиційних фондів. Також готуємося запустити на ринок новий канабіс-бренд», – Павло Вржещ, співзасновник banda.
За словами Вржеща, рішення відкрити офіс в США обговорювалося в компанії давно: агентство дозріло для американського ринку. «Глобальний локдаун змушує компанії переглядати відносини з агентствами, які не встигають за стрімкими змінами ринку. Це наш шанс звернути на себе увагу і показати світові силу українського креативу», – каже Вржещ.
За словами Сердюка, майбутнє banda – це незалежне глобальне агентство з головним офісом в Києві і філіями в найбільш знакових містах нашої планети. Перший – в Каліфорнії. Саме тут місце, де майбутнє настає раніше: те, що так люблять в компанії.
Крім того, США – це батьківщина реклами, а все навколо – бренди. «Неважливо, де ви знаходитесь: в продуктовому магазині, на автомийці або у стоматолога – ви відчуваєте, як працюють бренди. У кожного є своя місія, цінності, візуальна айдентика, навіть у магазина-ліліпута», – розповідає Сердюк.
За роботу американського офісу відповідатиме Ярослав Сердюк, який безпосередньо проживає в Штатах. Вся команда – в Україні. В майбутньому banda розглядає варіант найняти кілька людей для розвитку бізнесу, але весь креатив – в Києві.
За словами ще одного співзасновника агентства Єгора Петрова, коронавірус добре прокачав banda в плані віддаленої роботи. «Зараз абсолютно не важливо, де знаходиться команда. Але для початкових стадіях проєкту, які ми називаємо «Занурення» і «Discovery», важливо, щоб ми провели в офісі клієнта робочий тиждень. Тому ми розглядаємо релокейт команди на дві-три тижні під великі проєкти. В основному мова йде про стратегів, які повинні перейнятися атмосферою ринку, побачити все наживо і поговорити з людьми», – розповідає Петров.
Джерело: ain.ua