Gismart буде інвестувати в стартапи – геймдев-студії
Геймдев-компанія Gismart, яка в грудні 2019 року відкрила офіс в Києві, оголосила про партнерську програму для студій мобільних ігор. Коротко: студія може отримати гроші на розробку і просування гри, і при цьому концепція гри буде надана видавцем.
Програма працює так:
- Компанія шукає студії, у яких вже є реалізовані проєкти, і в команді є продюсери, геймдизайнери, Unity-розробники і 2D / 3D-художники.
- Gismart представляє студії концепт гри (яка показала хороші результати на тестах) – студія пропонує реалізацію такої гри на підставі свого досвіду, і починає над нею працювати.
За словами Лани Мейсак, директора з розвитку бізнесу і маркетингу в Gismart, компанія тестує близько 400 ігрових концепцій щомісяця, на виході отримуючи десятки концепцій з CPI нижче $ 0,10-0,15. Ці концепції і запропонують студіям, які захочуть працювати в такій програмі.
- Коли готова перша версія гри, її тестують на CPI (ціна за одну установку), Retention і LTV. Якщо гра показує хороші результати, її запускають. На цьому етапі студія отримує основні інвестиції.
- Конкретний розмір інвестицій в Gismart не називають – в кожному разі це буде визначатися індивідуально, однак відзначають, що бюджет на просування може складати до декількох мільйонів доларів в місяць.
«Ми готові покривати витрати на створення розширеного прототипу, який ми будемо тестувати на Retention і LTV, або, якщо студія ексклюзивно з нами працює, то ми готові розглядати просто місячні покриття витрат на утримання команди. Маркетинговий бюджет кожної гри може доходити до декількох мільйонів доларів в місяць. Це також наші інвестиції», – пояснили в компанії.
- Зараз компанія готова працювати за такою схемою з 10-15 студіями розробки мобільних ігор.
За словами представників компанії, така модель корисна студіям тим, що знижує ризики невдачі за проєктом. А сама компанія отримує вигоду від того, що видає гри з перевіреною моделлю. І як видавець, отримує частку від прибутку.
Джерело: ain.ua