У США запустили конкурс, щоб «вбити пластикові пакети». Переможцям обіцяють по $ 100 000
Найбільші ритейлери США запустили дизайнерський конкурс під назвою Beyond the Bag Challenge. Його мета – розробити еко-френдлі-альтернативу звичайному пластиковому пакету. Про це повідомляє Business Insider.
Серед організаторів конкурсу: Target, Walmart, CVS та інші американські рітейлери. Ідеї почнуть приймати з 3 серпня.
Чого очікують від учасників?
Від учасників конкурсу чекають розробку рішення, до якого висуваються такі вимоги:
- воно може включати в себе інноваційні матеріали, моделі на основі матеріалів, що переробляються, рішення, які дозволяють обходитися без пакетів;
- рішення повинно дати можливість транспортувати товари від магазину до фінальної мети, замінити традиційний пластиковий пакет;
- рішення можуть стосуватися точок видачі товару, роботи доставки та інші канали доставки товару покупцеві.
- для першої фази проєкту досить буде надати презентацію свого рішення (2D / 3D-графіка), однак більш розвинений прототип підвищить шанси на перемогу.
Більш детальні вимоги до рішень можна прочитати в брифі на сайті конкурсу.
Умови конкурсу
Зараз йде підготовчий етап конкурсу, роботи почнуть приймати з 3 серпня і до 10 вересня цього року. Автори робіт можуть вибрати: викладати свої проєкти публічно, або в закритий доступ. 24 вересня проєкти почнуть оцінювати, а переможців оголосять 24 листопада 2020 року.
Приймаються роботи команд з усього світу, проте в роботі потрібно орієнтуватися на технології і методики, сертифіковані або в США, або в країні проживання дизайнера (але з прицілом на сертифікацію в США).
За підсумком конкурсу організатори відберуть 10-12 фіналістів, кожному з них виплатять до $ 100 000.
Щороку в США використовується близько 100 млрд пластикових пакетів, і менше 10% з них переробляється, за даними Waste Management і EPA. Ці відходи забруднюють не тільки сушу, пластикові пакети з магазинів входять в першу десятку речей, які можна знайти на океанському березі, повідомляє видання.
Джерело: ain.ua