Український стартап DMarket підняв $ 6,5 млн. До ради директорів увійшов засновник Electronic Arts
Український стартап DMarket, який працює над монетизацією предметів в іграх, привернув раунд на $ 6,5 млн. Серед інвесторів – фонд Almaz Capital і компанія Xsolla. До ради директорів компанії увійшов засновник Electronic Arts Тріп Хоукінс.
Редактор AIN.UA розповідає про деталі угоди.
Чим займається DMarket?
Компанію в 2017 році запустили засновник платформи з торгівлі віртуальними предметами skins.cash Володимир Панченко, Тамара Сланова і співзасновник кіберспортивного клубу Natus Vincere Олександр Кохановський (зараз є едвайзором проєкту). Ідея DMarket була в тому, щоб запустити платформу для продажу внутрішньоігрових предметів (наприклад, скінів для зброї).
У грудні 2017 року компанія провела найбільше на той момент українське ICO, в ході якого залучила суму в криптовалюту, в еквіваленті $ 25 млн. У 2018 році через нестабільність на криптовалютному ринку проєкту довелося скоротити чверть штату.
У 2019, за словами керівництва, коливання на ринку не вплинули на DMarket, рік пройшов успішно. У серпні 2019 року компанія перезапустила свою платформу: від моделі маркетплейса перейшла до біржі.
Деталі угоди
У цьому раунді проєкт залучив $ 6,5 млн в фіаті. Компанія зараз шукає ще до $ 2 млн інвестицій. Серед її інвесторів – російський фонд Almaz Capital. Дані про частку, продану інвесторам, і про оцінку в ході раунду не розкривають.
До ради директорів DMarket приєднався Тріп Хоукінс – засновник однієї з найвідоміших геймдев-компаній світу Electronic Arts.
«Мені подобається те, що DMarket знаходиться на перетині п’яти зростаючих трендів в ігровій індустрії: просунуті соціальні ігри, торгівля віртуальними активами, мода, кіберспорт і блокчейн», – зазначає новий член ради директорів DMarket.
Він упевнений, що ринок внутрішньоігрових предметів повинен вистрілити в найближчі 10 років.
Чим компанія займається зараз і на що витратить інвестиції
У 2020 році, за словами Панченко, ігрова галузь в коронакризу зросла, на відміну від інших індустрій. Зростання було як в продажах, так і в кількості користувачів.
«Якщо ще в кінці 2019, згідно Newzoo, кількість гравців в світі становила 2,5 млрд чоловік, то зараз це 2,7 млрд. Наші показники теж підскочили – за деякими ринків число користувачів збільшилася на 60% в порівнянні з коронакризовим періодом», – зазначив співзасновник компанії.
Зараз щодня на DMarket, за словами засновників, продають товарів на суму близько $ 100 000. У кінці минулого року компанія підписала договір з Darewise про торгівлю ігровими предметами з гри Life Beyond, додали нову платіжну систему Paysafe. Зараз ведуть переговори з іншими ігровими розробниками.
За даними AIN.UA, у DMarket зараз близько 1 млн користувачів, а виручка в перші місяці 2020 року склала $ 450. 000.
За словами Панченко, залучені гроші витратять на подальшу розробку DMarket Technology: це рішення, яке дозволяє розробникам ігор, гравцям, інфлюенсерам і брендам створювати контент для відеоігор і генерувати прибуток в іграх.
Сюди входять фінансові та торговельні сервіси, швидкісна торгівля предметами, сервіси роботи для лідерів думок прямо в іграх і т.д. У майбутньому компанія планує вивести цю ж технологію в інші ринки індустрії розваг: музику, моду, кіно. За словами Панченко, якщо DMarket Technology – це основний продукт, то платформа DMarket – це реалізація його ж на ділі, щось на зразок case study.
Також компанія планує добрати в найближчі місяці людей в команду розробників, зокрема, на позиції топ-менеджерів. В основному, будуть шукати розробників в Україні.
Джерело: ain.ua