Вчені Харківського політехнічного інституту записали відеоуроки про катастрофу на Чорнобильській АЕС – у доступі є вже 7 лекцій
Викладачі Харківського політехнічного інституту записали цикл відеоуроків “Слідами CHORNOBYL”, які розкривають тему Чорнобильської катастрофи для школярів. На прикладі цієї трагедії учням, зокрема, пропонують вивчити комплекс явищ із позиції фізики, екології, хімії, енергетики та історії.
Серед інших завдань онлайн-лекцій: мотивувати школярів вивчати природничі, математичні та інженерні дисципліни, розвивати аналітичне мислення та науковий світогляд у повсякденному житті.
На прикладі історичної події представники ХПІ пояснюють теми з ядерної фізики, хімії, екології, охорони праці, альтернативної енергетики, історії науки та техніки.
Усі відео є у відкритому доступі на сайті вишу. Ознайомитися з ними можна за посиланням: https://bit.ly/slidamy-CHORNOBYL
Наразі користувачі можуть переглянути 7 лекцій:
- Слідами Чорнобиля: Історія і сучасні виклики
- Слідами Чорнобиля: Ядерна енергетика — в пошуках джерел енергії
- Слідами Чорнобиля: Охорона праці та цивільний захист на АЕС
- Слідами Чорнобиля: Чорнобильська катастрофа та її екологічні наслідки
- Слідами Чорнобиля: Хімічні методи локалізації наслідків радіаційного забруднення, дезактивація об’єктів
- Слідами Чорнобиля: Альтернативна енергетика: сонце, вітер, вода
- Слідами Чорнобиля: Ядерна фізика та фізика реакторів
Крім відеолекцій, в межах проєкту “Слідами CHORNOBYL” викладачі ХПІ створили навчальний посібник і презентації для вчителів, які вони зможуть використовувати для лабораторних робіт. Ці матеріали також допоможуть учителям різних предметів створювати об’єднані заходи, під час яких учням доведеться застосовувати знання відразу з кількох предметів — фізики, хімії, математики, географії тощо.
Навчально-мотиваційний проєкт втілений у співпраці з освітньою платформою “На урок”.
Нагадаємо, що раніше НТУ “Харківський політехнічний інститут” запустив онлайн-цикл лабораторних робіт для школярів – він охоплює 6 наукових напрямів.
Джерело: МОНУ