Українці запустили стартап-маркетплейс Catchar для AR-проєктів
Українці запустили стартап Catchar.io. Це – маркетплейс для розробників і компаній, які працюють з доповненою і змішаною реальністю (AR і MR). На платформі можна створювати свої AR-портфоліо і шукати розробників, розповів AIN.UA співзасновник і CEO проєкту Данило Зайцев.
Хто в команді
Першу версію Catchar запустили в 2018 році. Над проєктом працює троє співзасновників: сам Зайцев як CEO відповідає за нові фічі, а також за маркетинг і сапорт; CTO Дмитро Золотар, а також CDO Сергій Лагодзінський (відповідає за UX / UI дизайн). Крім засновників, в проєкті працюють ще двоє осіб в підтримці, команда розташована в Києві та Одесі.
Що за продукт?
Catchar — це платформа, де розробники AR і MR-додатків можуть продавати і купувати такі продукти. Наприклад, пару тижнів тому на сайті запустили маркетплейс, де творці можуть продавати свої 3D-моделі, шаблони і код. Catchar працює і як каталог AR-додатків для користувачів (там є близько 1750+ лінз, додатків і проєктів для Snapchat, Instagram, iPhone, Android, HoloLens і Magic Leap).
За 10 місяців з моменту запуску другої версії до Catchar приєдналися близько 5275 користувачів, +1038 з них – це розробники доповненої реальності. На Catchar представлені близько 68 AR / MR-компаній, студій і стартапів.
Як планують розвиватися?
Зараз команда тестує різні бізнес-моделі: підписки, комісія з продажу на маркетплейсі, платне просування AR / MR-додатків та інших продуктів.
Проєкт розвивають на власні кошти, але команда думає про те, щоб піднімати seed-раунд або залучати ангельські інвестиції.
Джерело: ain.ua