Український стартап-додаток Reface App вийшов на перше місце в AppStore, випередивши TikTok та Netflix

Додаток Reface App від українських розробників, який замінює обличчя на gif і відео, вийшов на перше місце в американському AppStore в категорії «Розваги». Додаток випередив такі сервіси, як TikTok, Netflix, Hulu, Disney + та інші. Про це в Facebook повідомив CTO RefaceAI Олесь Петрів.

Крім того, Reface посів друге місце в категорії всіх безкоштовних додатків (Overall Free apps) в американському AppStore, випередивши YouTube, Gmail, Instagram і Facebook Messenger.

Що таке Reface

Reface (раніше називався Doublicat) – це один з проєктів українського стартапу RefaceAI, який заснували Роман Могильний, Олесь Петрів і Ярослав Бойко в 2011 році. Офіс розробки RefaceAI знаходиться в Києві.

RefaceAI розвиває технологію заміни облич на фото або відео, на обличчя однієї людини можна «натягнути» обличчя іншої зі збереженням міміки. Додатки компанії часто використовують інфлюенсери в соцмережах.

За словами розробників, на відміну від інших додатків для заміни облич, вони не використовують CGI або 3D-моделювання. Технологія заснована тільки на AI, в його основі лежить метод машинного навчання GAN (Generative Adversarial Network).

Крім Reface в портфоліо стартапа є й інші вірусні програми. Наприклад, Reflect дозволяє замінювати обличчя на фотографіях.

Як вдалося вийти в топ

Як повідомив AIN.UA СEO Reface App Роман Могильний, по завантаженню додаток перетнув позначку в 27 млн завантажень. На Android додаток також користується успіхом: Reface App займає перші місця в категорії Entertainment Google Play в Великобританії, Канаді, Австралії та ще 14 країнах. У США – 4 місце.

Він також додав, що на 90% зростання Reface App – органічний, і тільки 10% припадає на маркетинг.

«Одним з тригерів популярності в App Store стали недавні публікації в Techcrunch і VICE. Ще один фактор віральності – соцмережі селебріті, які почали використовувати Reface App та робити регулярні пости в Instagram: Britney Spears, Snoop Dogg, Dua Lipa, Trevor Noah. Не один-два поста, а власне використовувати його регулярно. Користувачам подобається персоналізований Діджитал контент, а коли він якісний, то вони будуть повертатися знову і знову, як показує досвід, – пояснив Могильний.

Вплинув і той факт, що ми постійно покращуємо саму технологію: спочатку в додатку можна було робити тільки face swap (обмін обличчями – ред.) в GIF, тепер же ця опція доступна і для створення високоякісних відео».

Також зріс штат стартапу – на 30%. Зараз в київському офісі працює вже понад 50 осіб. RefaceAI продовжує посилювати технічну команду.

Джерело: ain.ua

You may also like...