100 тисяч за ідею: хто переміг в першому на сході конкурсі IT-стартапів

У Маріуполі пройшов конкурс IT-стартапів: 7 команд представили журі свої проєкти. Переможці отримали 100 тисяч грн на реалізацію проєкту. Про це повідомляє один з організаторів заходу Проєкт USAID «Економічна підтримка Сходу України».

Які стартапи представили

Переможець конкурсу

Vahta ­– мобільний додаток, який за допомогою QR-коду підраховує число відвідувачів заходу, а також може порахувати кількість людей на підприємстві в конкретний момент. Глава команди розробників Матвій Василенко розповів, що у стартапа вже є два клієнта. З 1 вересня починається рекламна кампанія в Маріуполі, а з 1 грудня айтішники виходять на всеукраїнський ринок.

Інші учасники:

  1. Vynko ­– сервіс з доставки еко-продуктів. Розрахований на мам з дітьми, у яких немає часу ходити по магазинах.
  2. InCity ­– чат-бот, який швидко шукає інформацію про підприємства та послуги в Маріуполі. За два тижні розробники привернули 2 тис. зацікавлених приватних користувачів і 85 підприємств.
  3. SSG (Social Smart Guide) ­– сервіс для тих, хто потрапив у важку ситуацію: насильство в сім’ї, втрата майна тощо. Як державні, так і приватні консультанти допомагають вирішити проблему.
  4. MBC Bundles ­– сервіс для електронної комерції на платформі Shopify, який збирає залишки товарів і дозволяє їх швидко моніторити.
  5. Sell Serial Keys ­– сервіс для електронної комерції на платформі Shopify для бронювання, продажу та обліку цифрових товарів – фільмів, ігор, квитків.
  6. ProBattle ­– платформа для проведення онлайн-батлів блогерів, музикантів, публічних людей. Скоро тут організовують перший реп-батл. Монетизувати стартап збираються через продаж реклами.

Чому в Маріуполі

У жовтні минулого року в місті відкрився IT-хаб 1991 Mariupol. Директор департаменту інформаційних технологій міськради Дмитро Істомін так прокоментував подію: «Стартапи надають додаткові можливості для втілення інноваційних рішень. Вони можуть стати основою стрімкого розвитку Маріуполя, а також змотивувати молодь залишатися працювати в рідному місті. Ми готові підтримувати новаторські рішення і співпрацювати для розвитку інформаційних проєктів для жителів міста».

Ідею допомагати молодим і талановитим айтішникам підтримали в USAID. Директор проєкту Майкл Піллсбері зазначив, що за IT – майбутнє, не кажучи вже про те, що і в умовах карантину саме цей сектор показав найкращу адаптивність.

«Сьогодні важлива подія для IT-сфери Маріуполя, – заявив Майкл Піллсбері про конкурс. – Вперше це відбувається на сході України. Раніше, щоб розробити свій стартап, молоді люди їхали до Києва, в інші міста. Завдяки проєкту USAID та нашим партнерам ми змінили цю ситуацію – зараз вони це можуть зробити в своєму місті. Сподіваюся, що це місто на березі Азовського моря стане магнетичною точкою для подальшого розвитку IT-сектора Маріуполя і України».

Як це було

Команди протягом чотирьох місяців працювали над своїми проєктами. Вони відвідали 20 занять – це 75 годин інформації по дизайн-мисленню, lean canvas (метод оформлення бізнес-моделі), а також бізнес-планування, штучного інтелекту та пітчингу. Молодим людям розповідали, як ідею перетворити в продукт, а потім підрахувати його прибутковість. З кожною командою працював ментор.

На пітчинг командам давали по три хвилини. Суддями конкурсу виступали представники USAID, Маріупольської міської ради та IT-компаній, вони стежили за пітчингом в онлайн-режимі. Переможці конкурсу отримали 100 тисяч грн на реалізацію свого проєкту.

Джерело: svoi.city

You may also like...