Український Genesis Investments інвестував в литовський AdTech-стартап $ 500 000
Український венчурний фонд Genesis Investments і литовський Iron Wolf Capital інвестували в SaaS-стартап RedTrack.io з аналізу та управління рекламними кампаніями. Це – посівний раунд, сума угоди склала $ 500 000.
Залучені кошти компанія направить на створення нового функціоналу, заснованого на машинному навчанні, і впровадження автоматизованих процесів адаптації нових клієнтів.
Що таке RedTrack
RedTrack призначений для медіабайерів, рекламних агентств, e-commerce та інших видів бізнесу, які розміщують і закуповують рекламу онлайн. Інструмент дозволяє в режимі реального часу аналізувати витрати на рекламу і ефективність кожного каналу трафіку, а також збирати всі дані в одному інтерфейсі.
Притягнуте фінансування допоможе RedTrack розширити функції продукту за допомогою машинного навчання і прискорити автоматизацію процесу покупки реклами.
«RedTrack.io – це незалежний від цифрових каналів інструмент, який допомагає медіабайерам засновувати свою роботу на даних, а не на припущеннях. Так як ми ростемо, то зараз націлені на прикладне застосування машинного навчання для пошуку нових рішень автоматизації роботи з рекламою», – говорить CEO RedTrack Влад Жовтенко, українець за походженням.
Перспективна ніша
За оцінками генерального партнера Genesis Investments Віталія Лаптенка, ринок digital-реклами знаходиться на підйомі. За даними eMarketer, до кінця 2020 року на онлайн-рекламу у світі витратять близько $ 700 млрд. І хоча компанії планують скоротити витрати на рекламу в 2020 році, Лаптенок прогнозує зростання на 7% в порівнянні з 2019 роком.
«Бюджети на маркетинг будуть зменшуватися, але маркетологи будуть більш уважно стежити за ефективністю кожного рекламного долара. Оскільки ми приділяємо більше уваги ефективності, необхідність в точному і доступному інструменті управління рекламою стає дуже гострою. Ось чому ми так раді підтримати RedTrack», – коментує він.
Джерело: ain.ua