Український стартап збирався на MWC. А втратив більше $ 4000

12 лютого стало відомо, виставка MWC-2020 на Барселоні не відбудеться. Вперше за 33-річну історію івенту, його довелося скасувати через спалах коронавірусу. Раніше від участі відмовилися найбільші компанії: від Nvidia до Facebook. Вони побоювалися загрози зараження своїх співробітників.

Західні ЗМІ повідомляли, що організатори MWC – організація GSMA – просить у влади Каталонії оголосити надзвичайний стан. Це дозволить стягнути збитки з страхових компаній. Але поки що такого рішення не прийняли.

Скільки втратили учасники

Серед постраждалих є і українські учасники. Про свою історію редакції AIN.UA розповів стартап nect World Inc. Компанія створює 5G-модем nect для підключення комп’ютерів до мобільного інтернету. Пристрій працює як точка доступу Wi-Fi, а його корпус зроблений з переробленого пластику.

Для участі в MWC компанія оплатила членський внесок для стартапів – 2500 євро. У цю суму входить стенд, участь в пітчингу проектів і доступ до закритих заходів. Але були і додаткові витрати.

В Барселону команда планувала летіти після участі в ризькій виставці TechChill. Витрати на логістику, проживання та підготовку фірмового Мерч в Nect World оцінюють приблизно в $ 1500..

Для нас ця конференція була ідеальною за всіма параметрами. Створюючи 5G-пристрій, у світі не так багато місць, де збираються фахівці з цієї індустрії. Такі конференції потрібні для того, щоб зустрітися особисто з тими інвесторами, журналістами і потенційними партнерами, з якими дуже складно перетнутися в реальному житті. Ми запланували кілька важливих зустрічей, які доведеться перенести в онлайн. Цей варіант можливий, але він знижує ефективність спілкування

Засновник nect World Михайло Рудомінскій

Від організаторів MWC стартап поки отримав лише один лист – про скасування заходу. На запит про повернення коштів в GSMA поки не відповіли, хоча і в nect World розуміють, що це справа не одного дня.

Відомо, що за компенсаціями звертаються й інші учасники. Так, Tencent News пише, що одна з китайських компаній заплатила за оренду виставкового стенду на 9 квадратних метрів більше 10 000 євро. Для корпорацій з великими виставковими зонами і складними промо-конструкціями, вартість участі могла досягати мільйонів євро.

Джерело: ain.ua

You may also like...