Український Awesomic підняв раунд від європейських інвесторів. Фандрейзити почали в розпал карантину
Стартап Awesomic оголосив про раунд інвестицій від європейських інвесторів. Суму угоди не розголошують. За словами CEO компанії Романа Севастьянова, сума – шестизначна, порівнянна з середніми pre-seed-раундами в США.
Що за команда?
Awesomic — це платформа, за допомогою якої можна знайти дизайнера і закрити завдання за короткий термін. За словами розробників, користувачеві досить зареєструватися на платформі, виставити завдання – і він отримає результат за 24 години.
«За рік роботи ми вже встигли попрацювати з такими компаніями, як PeopleAI, Restream, Very Good Security і більше 80 інших», – говорить CEO.
Хто вклав гроші?
У проєкт вклалися ряд європейських інвесторів, серед них – засновник Acrobator VC Бас Годска; Матіас Еклоф, засновник Yell; Мартін Хенк, співзасновник Pipedrive; Мікко Сільвентола, голова Frontier VC; Рагнар Сасс, співзасновник Pipedrive, Garage48, і засновник Salto Network, Lift99.
Як залучали інвестиції?
Команда почала фандрейзинг на початку квітня, коли по всьому світу активно впроваджували карантинні заходи і локдаун. «Точно не найкращий час для пошуку інвестицій», – згадує команда.
Команда вирішила, що до кінця періоду фандрейзингу буде дотримуватися режиму самоізоляції, і 4 місяці пропрацювала таким чином.
Залучені гроші компанія витратить на розширення в ЄС і США, а також на нових співробітників. Зараз Awesomic шукає людей до відділу маркетингу і продажів.
Джерело: ain.ua