Adidas, Stella McCartney та інші бренди інвестують в стартап, який створює шкіру з грибів
Проєкт Bolt Threads розробив інноваційний матеріал під назвою Mylo. Він зроблений з міцелію і схожий на шкіру. Співпрацювати зі стартапом вже почали всесвітньо відомі бренди спортивного одягу Adidas і Lululemon, а також люксовий сегмент – Kering і Stella McCartney.
Для отримання веганского матеріалу Mylo коріння грибів вирощують на подушці з тирси протягом 10 днів. Матеріал теплий, м’який і дуже схожий на справжню шкіру. Отриманий матеріал можна фарбувати і обробляти, як і натуральну шкіру. Більш того, цей процес є більш швидким і екологічним, ніж вирощування великої рогатої худоби.
Розробники відзначають, що дана індустрія залишається екологічною бомбою уповільненої дії і повна застарілих технологій.
“Ми зобов’язані були переконати конкурентів, що мова йде про спільне вирішення більш серйозного завдання, з яким вони не зможуть впоратися самотужки. Індустрія моди залишається однією з найбільш забруднюючих галузей у світі. Вирощуючи матеріал з міцелію, Bolt сподівається частково компенсувати цей вплив на навколишнє середовище”, – зазначив генеральний директор Bolt Ден Відмайер.
Джерело: innovation.24tv.ua