Як знайти ідею, реалізувати її і не схибити: 3 простих правила

Експерти доводять, що до 90 відсотків інноваційних центрів не працюють. На жаль – це вперта статистика. Сьогодні ми маємо необмежений доступ до теорій інновацій, вузькоспеціалізованих книг, консультацій, кращих практик та інструментів. Тому, може здатися, що досягти успіху буде набагато простіше.

Однак існує безліч документально підтверджених причин, за якими інноваційні групи зазнають невдачі: від погоні за щоквартальними злиттями й поглинаннями до внутрішньої конкуренції, поганої комунікації і управління зацікавленими сторонами, а також відмова від існуючої продукції замість того, щоб використовувати її в своїх інтересах, розповідає Forbes.

Кожна компанія прагне до інновацій для збільшення доходу, підвищення операційної ефективності або створення ефекту ореола з точки зору впізнаваності бренду.

Безперечно, 2000-ті роки стали епохою величезного прогресу в області даних і технологій настільки, що кожну компанію можна було б назвати компанією, що займається програмним забезпеченням.

Візуалізувати, вчитися і досліджувати

Інновація – це не просто процес або керівництво. Як взагалі придумати концепцію?

Відповідь є складною сумішшю розуміння індустрій, можливостей і больових точок, екосистеми гравців, технологій, людської поведінки і володіння загальною наполегливістю. Швидше за все, ідея буде багаторазово вбита до того, як вона буде втілена в життя.

Для того, щоб знайти відповідь, надзвичайно важливо розпалити пристрасть. Одним із способів вирішення цієї проблеми є створення науково-дослідного центру, що дозволяє персоналу візуалізувати і вивчати дані, продукти і рішення, які вони постачають. Центр досліджень і розробок діє як заява про наміри, так і в якості каталізатора, що спонукає компанії до інновацій.

Протягом всього цього процесу візуалізація відіграє ключову роль в забезпеченні контексту. Недарма кажуть: якщо картинка варта тисячі слів, то науково-дослідний центр – мільярд.

Визначити і побудувати

Після того, як ідея виховується і розвиває сильні комерційні показники, приймається рішення про її запровадження в дію. Цей процес має два етапи.

  1. Виробництво програмного забезпечення

Це питання є надзвичайно актуальним в останні роки. Хмарні обчислення і технології життєвого циклу розробки програмного забезпечення автоматизували це на стільки, що компанії можуть випускати програмне забезпечення кілька разів в день. Швидкість випуску на ринок і подальший зворотний зв’язок можуть бути оптимізовані зі швидкістю світла.

  1. Керівництво, підбір людей, організація процесу і визначення загальної культури компанії

Лідерство в інноваційних групах має надавати пріоритет у створенні відчутних результатів в довгостроковій перспективі, що вимагає організаційного терпіння і достатньої кількості короткострокових виграшів, щоб забезпечити можливість викупу від власників P & L. Це вимагає спритних консультаційних навичок і детального розуміння організаційної структури, впливових організацій та культури.

P&L

Звіт про прибутки і збитки (profit & loss report) входить до трійки головних фінансових звітів для бізнесу. Разом з ним у зв’язці зазвичай йде: звіт про рух грошових коштів (cash flow) і баланс (balance sheet).

Розгортати і масштабувати

Розгортання і масштабування інноваційного продукту, рішення або платформи часто є забутим етапом. Приказка “побудуй це, і вони прийдуть” – це, на жаль, швидше виняток з правил.

На практиці це зводиться до розуміння екосистеми, організаторів, допоміжних компаній і конкурентів, які контролюють і монетизують ланцюжок поставок. Є безліч інноваційних рішень, які досягають цієї перешкоди і не дають результатів, коли компанії вважають, що неймовірних функціональних можливостей, які пропонує рішення, буде достатньо.

Розподіл є ключовим фактором для масштабованості, залучення організаторів, налагодження відносин з компаніями, які доповнюють один одного. Зрештою, цей процес робить рішення легким у використанні, створюючи досвід без втрат.

Підбиваючи підсумки

Історія знає безліч дивовижних прикладів впровадження інноваційних рішень у всіх областях. Всі вони демонструють: лідерство, пристрасть, майстерність, наполегливість, удачу і успіх.

Перевернути реальність – не неможливо, але це вимагає наполегливої ​​праці, ретельного аналізу дійсності і перспектив, зваженого і системного підходу до розробки і реалізації інноваційної ідеї.

У міру того, як компанії прагнуть сприяти інноваціям, необхідно слідувати шляхом вдосконалення і автоматизації галузей, які вони обслуговують, і, по суті, зробити світ набагато краще.

Джерело: innovation.24tv.ua

You may also like...