Український стартап Mobalytics залучив $ 11,25 млн: деталі угоди
Український стартап Mobalytics в 2016 році виграв в легендарній битві стартапів на TechCrunch Disrupt. З тих пір від компанії було трохи новин, але проєкт розвивався. І зараз оголосив про інвестиції в $ 11,25 млн. Редактор AIN.UA розповідає деталі угоди.
Що робить Mobalytics
Стартап Mobalytics заснували українці Богдан Сучік і Микола Лобанов. Сучік до цього вже запускав Motify.me – мотиваційний сервіс для створення «дощок бажань» (але проєкт закрили в 2013 році), myTips – онлайн-конструктор покрокових підказок для складних інтерфейсів.
Проєкт Mobalytics замислювався як онлайн-тренажер для геймерів, за допомогою якого вони можуть шукати свої слабкі місця і покращувати навички (його назва складається з відсилань до ігрового жанру MOBA і analytics).
Сервіс оцінює вміння геймера і відображає їх у візуалізації: там є оцінки умінь, прохідність карт, дані про суперників і т.д.
Перша ігрова дисципліна, з якої працював сервіс — League of Legends.
У вересні 2016 року стартап переміг в TechCrunch Disrupt і отримав $ 50 000.
У листопаді того ж року компанія залучила $ 2,6 млн інвестицій від фондів Almaz Capital, Founders Fund, General Catalyst і GGV Capital. У серпні 2017 року компанія запустила публічну бету свого «тренера для геймерів».
Як AIN.UA розповів Богдан Сучік, під час перемоги на Disrupt продукт був в закритій альфі. На той момент у сервісу було 100 активних користувачів і ще 17 000 чоловік в списку очікування.
«Велику частину 2017 ми витратили на поліпшення та оптимізацію GPI (Gamer Performance Index), який є основою нашої аналітичної платформи, а також майбутнім стандартом оцінки навичок гравців для всієї індустрії. У серпні 2017 ми вийшли в опен бету і протягом перших трьох місяців перевалили позначку в 500 000 користувачів», – розповів співзасновник проєкту.
Весь 2018 року команда займалася доопрацюванням продукту, поліпшенням GPI, а також запустила перші експерименти з монетизацією. У 2019 Mobalytics розпочала роботу над сервісом для інших ігор.
Деталі угоди Mobalytics
Як AIN.UA розповіли в компанії, в поточному раунді А компанія залучила близько $ 11,25 млн від тих же інвесторів, що і в 2016 році.
«Ми – не фанати фандрейзингу та завжди намагалися триматися від цього подалі. Але виходить, що коли продукт зростає, фандрейзинг проходить гладко і майже без головного болю. Наш поточний раунд очолив існуючий інвестор, в раунді взяли участь більшість з існуючих інвесторів і кілька нових», – розповіли в компанії.
Серед нових інвесторів проєкту є і профільні, наприклад, південнокорейська кіберспортивна компанія T1. Частки й інші умови угоди не розголошуються.
Залучені інвестиції команда збирається витратити на зростання продуктової і технічної команди, а також на подальшу роботу над сервісом.
Показники компанії
Зараз в компанії працюють 36 осіб з усього світу (Україна, Росія, Узбекистан, Німеччина, Великобританія, Туреччина, Ізраїль, Австралія). Головний офіс Mobalytics знаходиться в Лос-Анджелесі, тут працює 11 чоловік.
Цікаво, що з перших днів компанію створювали на принципах віддаленої роботи: більшість співробітників працюють з дому. З огляду на, що компанія працює в ігровій індустрії, новим співробітникам надають винагороди в $ 2000 на облаштування робочого місця (наприклад, на апгрейд або покупку ігрових аксесуарів).
2020 рік проєкт почав з 1,6 млн активних користувачів на місяць, а в травні, в розпал карантину MAU проєкту вже дорівнював 7 млн. Зараз онлайн-тренер працює для League of Legends, Teamfight Tactics, Legends of Runeterra і Valorant.
Найближчим часом команда планує розширювати преміум-функції для вже існуючих ігор і додавати тренажери для нових ігрових дисциплін.
Джерело: ain.ua