Twilio купує стартап Segment
За $3,2 млрд.
Провайдер хмарної комунікаційної платформи Twilio офіційно повідомив про намір придбати за $ 3,2 млрд. стартап Segment. Оплата буде проведена акціями, пише ko.com.ua.
Цінні папери Twilio виросли більш ніж на 9% до $ 335 на премаркеті. Капіталізація компанії досягла $ 45,58 млрд.
Оголошення про угоду, закриття якої очікується в четвертому кварталі 2020 фінансового року Twilio, було зроблено після того, як компанія оцінила продажу в третьому кварталі вище свого попереднього прогнозу на початку цього місяця.
Компанія Segment була заснована в 2011 р. випускниками Массачусетського технологічного інституту – Іллею Володарським (Ilya Volodarsky), Яном Сторм Тейлором (Ian Storm Taylor), Пітером Рейнгардтом (Peter Reinhardt), Калвіном Френч-Оуеном (Calvin French-Owen). Стартап розробляє хмарну платформу для аналізу, структурування та обробки в режимі реального часу даних користувачів.
Як повідомляється, в портфелі Segment вже більше 20 тис. клієнтів, і в тому числі такі компанії, як Intuit, FOX, Instacart і Levi’s. У штаті компанії понад 500 співробітників. Сумарні інвестиції в Segment на даний момент склали $ 284 млн.
У нинішньому році в хмарних компаніях спостерігається сплеск попиту, оскільки все більше підприємств використовують їх послуги для переходу на роботу з дому в зв’язку з пандемією COVID-19.
За підсумками операції Segment стане частиною Twilio.
Morgan Stanley & Co LLC була фінансовим консультантом Twilio по цій угоді, а Cooley LLP – виступала юридичним радником.
Джерело: hubs.ua