Найбільша яхта у світі візьметься за наукову діяльність у 2022 році
REV Ocean має довжину 183 метри, що на три метри більше Azzam – яхти, яка раніше вважалася найбільшою в світі. Крім своїх розмірів REV Ocean дивує і функціоналом. Власник К’єлль Інге Реккі, який сколотив своє багатство на риболовстві і шельфовому бурінні, вирішив віддати частину своїх статків на порятунок океанів. Так він побудував щось особливе: гібридне судно, що поєднує в собі розкіш яхти і лабораторії для дослідження океану.
Не дивно, що REV Ocean також є найбільшим в світі дослідним судном. «Воно більше звичайного дослідного судна майже в два рази», – говорить Алекс Роджерс, морський еколог, який залишив свою викладацьку діяльність в Оксфордському університеті, щоб стати науковим директором цієї яхти. «У нас є повний спектр наукового обладнання, а також найглибший в світі погружной апарат, який опускається до 2 300 метрів. Є три «мокрі» лабораторії (де ведеться пробопідготовка, що проводить роботу з рідинами) з біології, мікробіології та геології, дві «сухі» лабораторії (де проходять аналізи за допомогою приладів) і медіа-лабораторія, а також обладнання для вилучення зразків на глибині 6 000 метрів».
Для дослідницьких робіт на яхті можуть розташуватися 54 вчених плюс 36 членів екіпажу. Як чартеру яхта приймає 28 гостей в 14 каютах, а також 54 членів екіпажу.
REV Ocean має три басейни, кілька загальних зон, пару столових, оглядові майданчики, а з наукової сторони на яхті є аудиторія на 35 місць, класи і бортовий медичний заклад.
На даний момент повідомляється, що дослідження судна будуть зосереджені на трьох основних питаннях: надмірний вилов риби, зміна клімату і забруднення океану пластиком. Оскільки судно може працювати в двох режимах – «науковому» і «туристичному» – власник яхти готовий застосувати нову бізнес-модель, завдяки якій наукові співробітники не будуть платити за перебування на яхті і користування обладнанням, так як всі витрати будуть окупати чартерні рейси.
Реккі інвестував близько 350 мільйонів доларів в будівництво REV Ocean. Бізнесмен визнає, що його колишня діяльність тільки сприяла виникненню екологічних проблем. Тому зараз він хоче використовувати свої ресурси для благої справи.
В даний час судно оснащується обладнанням; воно буде здано в експлуатацію у 2022 році.
Джерело: popmech.ru