Apple атакує «грушевий» стартап Prepear
І десятки інших компанії з «фруктовими» логотипами.
Apple подає позов проти розробників додатка Prepear через логотип, на якому зображена груша. Apple стверджує, що логотип Prepear занадто схожий на її власний логотип, пише “ixbt.com“.
Додаток Prepear допомагає користувачам знаходити рецепти, страви, складати списки і організовувати доставку продуктів. Apple стверджує, що логотип Prepear занадто схожий на її власний логотип.
Розробники з Prepear заявили, що цей позов боляче вдарив по компанії. Їм довелося витратити кілька тисяч доларів і звільнити одного з членів команди, в якій було всього п’ять чоловік.
Компанія Prepear створила петицію на Change.org, ті, хто підписалися під нею намагаються переконати Apple відмовитися від позову. Також в петиції великі технологічні компанії закликають відмовитися від зловживання своїм фінансовим становищем, переслідуючи малі підприємства, які зазнають труднощів через COVID-19.
«Більшість малих підприємств не можуть дозволити собі витратити десятки тисяч доларів, щоб боротися з Apple. Це жахливо – бути підданим юридичній атаці з боку однієї з найбільших компаній в світі, навіть якщо ми явно не зробили нічого поганого. Ми розуміємо, чому більшість компаній просто поступаються і змінюють свої логотипи», – команда Prepear.
Prepear стверджує, що Apple подала десятки подібних позовів проти малих компаній з логотипами, пов’язаними з фруктами, навіть в тих випадках, коли логотип або галузь ніяк не пов’язані з Apple.
Джерело: hubs.ua